• Wpisów: 50
  • Średnio co: 27 dni
  • Ostatni wpis: 2 lata temu, 00:06
  • Licznik odwiedzin: 3 456 / 1408 dni
 
noobli
 
indor.jpg


Jak wygląda trening Indoor Cycling?

Dawniej taki trening był wykorzystywany przez kolarzy ćwiczących do letniego sezonu. Dziś Indoor Cycling ma wielu zwolenników i zyskał bardziej rozrywkową formę. Sam trening składa się z rozgrzewki, części właściwej i stretchingu. Część właściwa zawiera ćwiczenia o zmiennym tempie, intensywności, symulacje jazdy pod górę, zjazdów, jazdy po równych powierzchniach. W zajęciach mogą brać udział osoby o różnym poziomie zaawansowania. Indoor Cycling nie obciąża stawów, więc jest idealny także dla osób starszych czy z nadwagą. Czas trwania to 45-60 minut.

Indoor Cycling to trening aerobowy (tlenowy), który działa na poprawę pracy układu krążeniowo-oddechowego, wzmacnia serce, przyspiesza metabolizm tłuszczów, obniża ciśnienie krwi i poziom cholesterolu.

Jak uniknąć kontuzji?

Aby uniknąć kontuzji nie należy przekraczać czasu trwania zajęć, ustawić prawidłowo rower (siodełko na wysokości kierownicy, tułów pochylony lekko do przodu), a na koniec poświęcić kilka minut na ćwiczenia rozciągające.

Trening można bez problemu przeprowadzić w domu, jednak nie dla każdego będzie to atrakcyjna alternatywa. Ćwiczenia w grupie przy muzyce działają na nas bardziej motywująco niż w samotności.

Więcej informacji i przykłady treningów pod adresem:
noobli.pl/(…)91-indoor-cycling-nowoczesna-era-sport…

Nie możesz dodać komentarza.